Smacznie znaczy ZDROWO !

Witam !

Kilka razy usłyszałam, że gotowanie dość dobrze mi wychodzi!

Nadeszła ta pora, aby podzielić się z Wami moimi ” małymi sekretami ” ! 


 

Będzie można tutaj znaleźć, moją twórczość atystyczno – duchową !
Czemu duchową? Bo tylko To, w co dodasz trochę SIEBIE, „szczyptę miłości” będzie takie, do jakiego dążysz.
Nie wolno o tym zapomnieć także w kuchni ! – Oto pierwsza przydatna wskazówka dla tych, co zastanawiają się jak żyć ;- )

Uwielbiam posiłki w zdrowszej wersji i trochę bardziej light, więc posty będą obfitowały też we wskazówki żywieniowe.

Dobra – przyznaje, że mam małego fioła na punkcie ilości tłuszczu, prostych węglowodanów etc… Więc tuż obok przepisów będzie można znaleźć ilość Kcal, białek, węglowodanów i bezcennych witamin.
Często robiąc zakupy, nawet nie zdajesz sobie sprawy jak łatwo jest wybrać coś bardziej odpowiedniego dla SIEBIE, które leży tuż obok na półce… które widziałaś setki razy i nigdy nie przyszło Ci do głowy, że można COŚ z tego zrobić.

 

A do tego jestem amatorką fotografii…

No nic, pozostaje mi tylko życzyć SMACZNEGO !

 

Skomentuj

